Մ-6 միջպետական ճանապարհի հիմնանորոգումն ավարտական փուլում է
06-02-2023
Մ-6, Վանաձոր-Ալավերդի-Վրաստանի սահման միջպետական ավտոճանապարհի՝ Թումանյան-Բագրատաշենի մաքսային անցակետ շուրջ 51կմ երկարությամբ ճանապարհահատվածի հիմնանորոգման աշխատանքներն ավարտական փուլում են։ Ճանապարհը շահագործման հանձնելուց առաջ կապալառուների կողմից կատարվում են վերջին շտկումները, անվտանգության տարրերով բարելավվում է ճանապարհի կահավորանքը. որոշ տեղամասերում տեղադրվում են բետոնե պարապետներ, ուղղորդիչ սյուներ, մետաղական արգելափակոցներ, քարաթափումներից պաշտպանող ցանցեր։ Հիմնանորոգումը կատարվել է Ասիական զարգացման բանկի և ՀՀ պետական բյուջեի ֆինանսավորմամբ։
«Ճանապարհային դեպարտամենտ» հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Գոռ Ավետիսյանը և ծրագրի պատասխանատուներն այցելել էին Մ-6 ճանապարհ՝ տեղում ուսումնասիրելու կատարված աշխատանքները։
Գոռ Ավետիսյանը նշեց, որ Մ-6 միջպետական ճանապարհի հիմնանորոգման աշխատանքները, բացի մոտ 600մ հատված ընդգրկող Օձունի խաչմերուկից, գրեթե ավարտվել են։ Օձունի խաչմերուկը կհիմնանորոգվի ընթացիկ տարում ՀՀ պետական բյուջեի միջոցներով։ Նախագծանախահաշվային փաստաթղթերը կազմված են, և շուտով կհայտարարվի շինարարական աշխատանքների ձեռքբերման մրցույթ։ «Այսպիսով՝ մենք կունենանք ՀՀ հյուսիսային սահման՝ դեպի Վրաստան տանող բարձրակարգ ճանապարհ։ Նախկինում ճանապարհը նույնիսկ 4-րդ տեխնիկական կարգին չէր բավարարում, այժմ ունենք 3-րդ տեխնիկական կարգի, բարելավված ճանապարհ՝ երթևեկության ավելի բարձր հաշվարկային արագությամբ»,- ասաց Ճանապարհային դեպարտամենտի ղեկավարը՝ ավելացնելով, որ հիմնանորոգված ճանապարհը կբարելավի նաև տարածաշրջանի բնակիչների կյանքի որակը, կավելանան տուրիստական հոսքերը, երթևեկության ինտենսիվությունը, կմեծանա բեռնափոխադրումների ծավալը։
Շինարարության տեխհսկողությունն իրականացնող ընկերության՝ «Սաֆեժ ՍԱՍ և Հիլլ Ինտերնեյշընըլ» ՀՁ թիմի ղեկավար Գեորգիոս Պարասկևոպուլոսը, որ տեղում ներկայացնում էր արված ու ընթացիկ աշխատանքները, նշեց, որ կարող է երաշխավորել, որ կատարված աշխատանքի որակը գերազանց է. «Հետևել ենք շինարարության ընթացքին, ծրագրի բոլոր դետալներին։ Կարող եմ անձամբ իմ և «Սաֆեժ ՍԱՍ և Հիլլ Ինտերնեյշընըլ» կազմակերպության անունից երաշխավորել՝ որակը գերազանց է»։
Շինարարական աշխատանքները կատարել են «Հորիզոն-95 ՍՊԸ և Օբերոսլեր ԿԱՎ Պիետրոս» ՀՁ-ն, «Բլաք Սի Գրուփ և ԱԱԲ Պրոեկտ ՍՕԸ» ՀՁ-ն և «Սուարդի» ԲԸ-ն։
Կատարված աշխատանքի որակը բարձր գնահատեց նաև ԱԺ պատգամավոր Արեն Մկրտչյանը։ «Նման որակի և մասշտաբի աշխատանքը պատկերացնել դժվար էր, սակայն դա արդեն իրականություն է։ Ես, հընթացս հետևելով կատարված աշխատանքներին, վստահ եմ, որ ճանապարհը երկար տարիներ ծառայելու է ժողովրդին»,- ասաց պարոն Մկրտչյանը։
Հիշեցնենք, որ 2018 թվականին ավարտվել էր նաև Մ-6-ի առաջին՝ Վանաձոր-Թումանյան (38,45կմ) հատվածի հիմնանորոգումը, որը կատարվել էր Եվրոպական ներդրումային բանկի և ՀՀ կառավարության ֆինանսավորմամբ։
Վերջին նորությունները
Հանդիպում՝ տեխհսկողություն իրականացնող կազմակերպությունների հետ
19-02-2025Անդրադարձ է եղել նախորդ տարիներին ՀՀ պետբյուջեի միջոցներով իրականացված ճանապարհաշինական աշխատանքների որակի նկատմամբ տեխհսկողության ծառայությունների մատուցման ընթացքում ի հայտ եկած խնդիրներին:
Կարդալ ավելինՄրցույթի հրավեր- 2024 թվականի հեղեղներից հետո վաղ վերականգնման աշխատանքներ՝ հետիոտնային կամուրջների վերակառուցում Հայաստանում
19-02-2025Մանրամասն տեղեկություններ և անհրաժեշտ փաստաթղթերը ստանալու համար հետաքրքրված կողմերը կարող են դիմել Ռեգինա Գուջանին՝ regina.gujan@eda.admin.ch էլ. փոստի միջոցով:
Կարդալ ավելինՀայտարարվել է Վարդաղբյուր-Տաշիր ճանապարհի կմ 0+000-կմ 5+000 հատվածի հիմնանորոգման աշխատանքների ձեռքբերման մրցույթ
18-02-2025Հայտերն ընդունվում են մինչեւ մարտի 12-ը՝ ժամը 16.00։
Կարդալ ավելին