Մարալիկ-Քարաբերդ-Ձիթհանքով վերականգնված ճանապարհի վրա որպես փորձնական մոդել կատարվել են շինարարական, միաժամանակ ընթացիկ ամառային և ձմեռային պահպանման աշխատանքներ

14-11-2019

Համաշխարհային բանկի աջակցությամբ իրականացվող Կենսական նշանակության ճանապարհային ցանցի բարելավման ծրագրի շրջանակներում‚ բացի ընդունված շինարարական աշխատանքների կապալի պայմանագրերից, որպես նորամուծություն ճանապարհաշինության ոլորտում որոշվել է շինարարական աշխատանքների պայմանագրերի նոր մոդելներ կիրառել։ Ըստ այդմ‚ միևնույն պայմանագրի շրջանակներում իրականացվում է միաժամանակ շինարարություն, իսկ շինարարության ավարտից հետո` վերականգնված ճանապարհի պահպանում երկու տարի ժամկետով:

Այս հանգամանքն ավելի է բարձրացնում կապալառուների պատասխանատվությունը կատարվող աշխատանքի որակի նկատմամբ։ Լինելով միաժամանակ և՜ շինարարություն, և՜ պահպանում իրականացնող՝ կապալառուն շահագրգիռ է շինարարության առավել որակյալ ու պատշաճ կատարման գործում: Առաջին անգամ այս մոդելը փորձարկվել է 2013-2014թթ. մեկ ճանապարհի նկատմամբ: Արձագանքը դրական էր‚ և ծրագրի լրացուցիչ ֆինանսավորման շրջանակներում նույնպես որոշվեց կիրառել այս մոդելը, սակայն այս անգամ՝ 2 ճանապարհների նկատմամբ:

2017 թվականին վերականգնված Մարալիկ-Քարաբերդ-Ձիթհանքով մոտ 11 կմ երկարությամբ ճանապարհահատվածն այդ ընտրված երկու ճանապարհներից մեկն է: Ճանապարհի վրա երկու տարվա ընթացքում կապալառու կազմակերպությունների կողմից իրականացվել են ընթացիկ ամառային և ձմեռային պահպանման աշխատանքներ։ Շինարարությունը նշված ճանապարհահատվածում ավարտվել էր 2017թ. օգոստոսի 16-ին‚ իսկ ընթացիկ ամառային և ձմեռային պահպանման աշխատանքների ավարտը նախատեսված է սույն թվականի նոյեմբերի 15-ին։

Նոր մոդելը նպաստում է ճանապարհի երկարակեցությանը‚ անվտանգ շահագործմանը‚ ինչը հնարավորություն է տալիս ցանկացած եղանակի ապահովել ճանապարհի անցանելիությունն ու անխափան երթևեկությունը։

Նշենք‚ որ Կենսական նշանակության ճանապարհային ցանցի բարելավման ծրագրի շրջանակներում վերականգնված մյուս ճանապարհահատվածները‚ ըստ պայմանագրի‚ շահագործման հանձնելուց հետո մեկ տարվա ընթացքում գտնվում են թերությունների համար պատասխանատվության ժամկետում‚ և այդ ժամկետում առաջացած թերությունների վերացման պատասխանատվությունը կրում է կապալառուն, ինչը նշանակում է, որ թերությունների ի հայտ գալու դեպքում կապալառուն անհապաղ վերացնում է դրանք:

 

Վերջին նորությունները

Ավարտական փուլում է Մ-17 /Մ-2/ (Կապան)-Ծավ-/Մ-2/ ճանապարհի կմ73+600-կմ90+800 հատվածի միջին նորոգումը

30-11-2023

Տեղադրվել է ասֆալտբետոնե ծածկ‚ այժմ իրականացվում է գծանշում‚ կողնակների լրացում։

Կարդալ ավելին

Հանդիպում՝ Տրանշ-2-ի տեխհսկողությունն իրականացնող կազմակերպության ներկայացուցիչների հետ

30-11-2023

Հանդիպման առանցքում Տրանշ-2-ի՝ Ագարակի հնագիտական վայրը շրջանցող 8կմ (Մ-1 կմ29+600-կմ37+545) և 34կմ հատվածների (Մ-1 կմ 37+545-կմ 71+500) շինարարությանն առնչվող թեմաներն էին:

Կարդալ ավելին

Գծանշում՝ Մ-2-ի բետոնապատ հատվածում

29-11-2023

Գծանշումը կատարվում է ըստ նախագծի ճանապարհների ընթացիկ սպասարկման շրջանակներում։

Կարդալ ավելին