Երիտասարդ ինժեներները ծանոթանում են ճանապարհաշինության ոլորտում կիրառվող նորագույն տեխնոլոգիաներին

16-07-2021
Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանի հետ ստորագրված հուշագրի շրջանակներում «Ճանապարհային դեպարտամենտ» ՊՈԱԿ-ում վեցամսյա վճարովի պրակտիկա-ստաժավորում անցնող երիտասարդ մասնագետները ծանոթանում են ճանապարհաշինության ոլորտում կիրառվող նորագույն տեխնոլոգիաներին։
 
«Կոքս Քնսալթ ԳՄԲՀ» ընկերության ներկայացուցիչ Կնուտ Մյուլլերը երիտասարդ մասնագետների հետ հանդիպման ընթացքում ներկայացրել է ճանապարհի պատվածքի սառը վերամշակման տեխնոլոգիան։ Նշենք, որ «Կոքս Քնսալթ ԳՄԲՀ» ընկերությունը տեխնիկական հսկողություն է իրականացնում Կենսական նշանակության ճանապարհային ցանցի բարելավման երկրորդ լրացուցիչ ֆինանսավորման ծրագրի շրջանակներում։
 
«Ճանապարհային դեպարտամենտ» ՊՈԱԿ-ի ծրագրերի կառավարման և գնումների դեպարտամենտի պետ Նարեկ Զուլալյանը, կարևորեց երիտասարդ մասնագետների հանդիպումները միջազգային կազմակերպությունների ներկայացուցիչների, ճանապարհաշինության ոլորտում մեծ փորձ ունեցող ինժեներների հետ։ Ըստ նրա՝ այդ հանդիպումների ու զրույցների ընթացքում հնարավոր է մասնագիտական տեղեկություններ ու գիտելիքներ կուտակել, ինչը հետագայում կօգտագործվի աշխատանքային պրոցեսում։ Պարոն Զուլալյանը նաև ընդգծեց, որ տեխնոլոգիաները շատ արագ զարգանում են, և պետք է հետևել ճանապարհաշինության բնագավառում նորագույն տեխնոլոգիաների կիրառմանը, աշխատել լավագույն փորձը ներդնել նաև Հայաստանում։
 
Կնուտ Մյուլլերը հանդիպման ընթացքում տեղեկացրեց, որ ասֆալտի սառը եղանակով վերամշակման տեխնոլոգիան ստեղծվել է Գերմանիայում, և շատ երկրների ճանապարհաշինության ոլորտում այն լայնորեն կիրառվում է։ Մեր երկրում այս մեթոդը կիրառվում է մոտ տասը տարի տարբեր շինարարական կազմակերպությունների կողմից։ Պարոն Մյուլլերը տեսանյութերի միջոցով մանրամասն ներկայացրեց ճանապարհի պատվածքի սառը վերամշակման տեխնոլոգիան՝ բացատրելով դրա բոլոր փուլերը, նա խոսեց ասֆալտի սառը վերամշակման համար օգտագործվող տեխնիկայի և տարբեր երկրներում նշված մեթոդի կիրառման փորձի մասին։ Ըստ Կնուտ Մյուլլերի՝ այս տեխնոլոգիան առավել մատչելի է, ավելի քիչ ժամանակ է պահանջվում ճանապարհի վերանորոգման համար և այլն։
 
Տեսական դասընթացին հաջորդեց գործնական փուլը։ Հաջորդ օրը Ճանապարհային դեպարտամենտում ստաժավորում անցնող երիտասարդ ինժեներներն այցելեցին Մ-4, Սևան-«Ախթամար» համալիր-Մ4 ճանապարհ, որտեղ վերականգնման աշխատանքներում կիրառվում է պատվածքի վերաօգտագործման սառը մշակման եղանակը։ Շինաշխատանքներն իրականացնող «Ճանապարհ» ՍՊԸ-ի և «Կոքս Քնսալթ ԳՄԲՀ» ընկերության աշխատակիցները շինհրապարակում ներկայացրին, թե ինչպես է իրականում կատարվում ասֆալտի սառը վերամշակումը և պատվածքի տեղադրումը։ Դասընթացի և՜ տեսական, և՜ գործնական փուլերում դասընթացավարները պատասխանեցին երիտասարդ ինժեներներին հետաքրքրող հարցերին։
 
Ճանապարհային դեպարտամենտում պրակտիկա-ստաժավորում է անցնում նաև Կարինե Հակոբյանը։ Նա անցած տարի է ավարտել Ճարտարապետության և շինարարության Հայաստանի ազգային համալսարանը։ Կարինեն նշում է, որ նախկինում լսել էր ասֆալտի սառը վերամշակման մասին, սակայն մասնագետների ներկայացումից հետո տեխնոլոգիական պրոցեսն ավելի պարզ դարձավ։ Նա կարևորում է փորձառու մասնագետների կողմից գործնական հմտությունների փոխանցումն իրենց, ինչն օգնում է ամրապնդել այն գիտելիքները, որ ստացել են ուսումնառության ընթացքում։
 
Տեղեկացնենք, որ երիտասարդ մասնագետների վեցամսյա պրակտիկա-ստաժավորումը իրականացվում է Համաշխարհային բանկի ֆինանսավորմամբ կյանքի կոչվող Կենսական նշանակության ճանապարհային ցանցի բարելավման ծրագրի շրջանակներում։

 

Վերջին նորությունները

Հիմնանորոգվում է Մ-14, Մ-4-Շորժա-Վարդենիս ավտոճանապարհի 20,9 կմ հատվածը

23-07-2021

Ծրագրի շրջանակներում նախատեսված է 12 կամրջի նորոգում, կիրականացվեն նաև այլ աշխատանքներ։ Կապալառու կազմակերպությունն է «ԱԱԲ պրոեկտ» ՍՊԸ-ն։

Կարդալ ավելին

Հիմնանորոգվում է Տաթև-Աղվանի-Կապան ռազմավարական նշանակության ճանապարհի 43 կմ երկարությամբ հատվածը

22-07-2021

/Մ-2/-Տաթև-Աղվանի-/Մ-2/ ճանապարհի 43 կմ երկարությամբ հատվածների հիմնանորոգմամբ կունենանք Մ-2 միջպետական մայրուղին շրջանցող ռազմավարական նշանակության բարեկարգ ավտոճանապարհ։

Կարդալ ավելին

Փորձարկվում է Ճանապարհային ցանցի կառավարման համակարգը

19-07-2021

Կազմակերպությունն իրականացնում է մոտ 3700կմ միջպետական և հանրապետական նշանակության ճանապարհների պահպանման վերահսկողություն, և 3700կմ-ի վերաբերյալ տեղեկատվությունը մշակելը առանց համապատասխան էլեկտրոնային գործիքների շատ դժվար է։ Ուստի նոր համակարգի ներդրումն ավելի արդյունավետ կդարձնի սպասարկման վերահսկումն ու տվյալների մշակումը։

Կարդալ ավելին