Գետափ գյուղի ճանապարհը վերականգնվել է

Վայոց ձորի մարզում ավարտվել են Մ2-Գետափ մոտ 2.8 կմ երկարությամբ կենսական նշանակության ճանապարհի վերականգնման աշխատանքները։
ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարար Սուրեն Պապիկյանի հրամանով ստեղծված ավարտված շինարարական օբյեկտը շահագործման ընդունող հանձնաժողովի անդամներն այցելել են Վայոց ձորի մարզ‚ ուսումնասիրել կատարված աշխատանքները։
Ճանապարհը հիմնանորոգվել է Համաշխարհային բանկի և ՀՀ կառավարության ֆինանսավորմամբ իրականացվող Կենսական նշանակության ճանապարհային ցանցի բարելավման լրացուցիչ ֆինանսավորման ծրագրի շրջանակներում։ Վերականգնվել է հողային պաստառը. կատարվել են 4126 խմ հողային աշխատանքներ‚ վերականգնվել են երթևեկային մասը և ջրահեռացման համակարգը. տեղադրվել են 800.15 գծամետր երկարությամբ տարբեր տրամագծի նոր մետաղական խողովակներ‚ կառուցվել է 58 գծամետր ստորգետնյա ջրահեռացման համակարգ‚ նաև՝ 160 գծամետր ջրընդունիչներ իջատեղում և ճանապարհի տակ‚ տեղադրվել են 1143 գծամետր բետոնե վաքեր‚ բետոնե հենապատեր‚ կառուցվել են գաբիոններ‚ կատարվել են նաև այլ աշխատանքներ։
Գլաձոր խոշորացված համայնքի ղեկավար Արմեն Մովսիսյանը նկատեց‚ որ շինարարության ընթացքում իրենց կողմից արված առաջարկներն ընդունվել են շինարարի և պատվիրատուի կողմից։ Նա իր գոհունակությունը հայտնեց կատարված աշխատանքների վերաբերյալ։ Շինարարական աշխատանքներից գոհ էին նաև Գետափի բնակիչները‚ որոնք նշում էին‚ որ 70-ական թվականներից ճանապարհը չէր հիմնանորոգվել‚ վերջապես ազատվեցին փոշուց‚ գյուղն էլ տեսքի եկավ։
Հայաստանի կենսական նշանակության ճանապարհացանցի բարելավման ծրագրի ղեկավար Լյուդմիլա Աղաբեկյանը նկատեց‚ որ Գետափում ծրագրի իրականացման ընթացքում լրացուցիչ աշխատանքներ են կատարվել‚ ավելացվել են շինարարության ծավալները։ Որոշ հատվածներում ճանապարհը լայնացել է‚ իրականացվել են մի շարք անվտանգության միջոցառումներ, լրացուցիչ տեղադրվել են երթևեկության կարգավորման նշաններ, արհեստական անհարթություններ, արգելափակոցներ։
Հանձնաժողովի նախագահ, ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի խորհրդական Գոռ Ավետիսյանը Գետափի բնակիչների հետ զրույցներում ընդգծեց‚ որ պետք է խնամքով վերաբերվեն ճանապարհային նշաններին‚ չվնասեն դրանք‚ քանի որ ճանապարհային նշաններն ապահովում են երթևեկության անվտանգությունը։ Նշվեց նաև‚ որ ճանապարհների վերականգնման նախագծերի վերաբերյալ նկատառումները համայնքները պետք է ներկայացնեն մինչև դրանց հաստատվելը։ Խորհուրդ տրվեց‚ որ եթե գյուղական համայնքներում չկան համապատասխան մասնագետներ‚ ապա նախագծային փաստաթղթերը կարող են քննարկվել մարզպետարանների համապատասխան մասնագետների հետ։
Վերջին նորությունները
Ավարտական փուլում է Մ-17 /Մ-2/ (Կապան)-Ծավ-/Մ-2/ ճանապարհի կմ73+600-կմ90+800 հատվածի միջին նորոգումը
30-11-2023Տեղադրվել է ասֆալտբետոնե ծածկ‚ այժմ իրականացվում է գծանշում‚ կողնակների լրացում։
Կարդալ ավելինՀանդիպում՝ Տրանշ-2-ի տեխհսկողությունն իրականացնող կազմակերպության ներկայացուցիչների հետ
30-11-2023Հանդիպման առանցքում Տրանշ-2-ի՝ Ագարակի հնագիտական վայրը շրջանցող 8կմ (Մ-1 կմ29+600-կմ37+545) և 34կմ հատվածների (Մ-1 կմ 37+545-կմ 71+500) շինարարությանն առնչվող թեմաներն էին:
Կարդալ ավելինԳծանշում՝ Մ-2-ի բետոնապատ հատվածում
29-11-2023Գծանշումը կատարվում է ըստ նախագծի ճանապարհների ընթացիկ սպասարկման շրջանակներում։
Կարդալ ավելին