Նորություններ և Հայտարարություններ

25-12-2024

Ծաղկաձորն ունի բարեկարգ փողոցներ

Հիմնանորոգումն իրականացվում է ՀՀ պետական բյուջեի միջոցներով։

24-12-2024

Տրանշ-2-ի 34կմ հատվածում շինաշխատանքներն ակտիվ փուլում են

Իրականացվել է նախատեսված հողային աշխատանքների մոտ 60%-ը։ Ընթացքի մեջ են աջ երթևեկելի գոտու կառուցման հողային աշխատանքները։ Ջրահեռացման աշխատանքները կատարվել են մոտ 50%-ով, իսկ արհեստական կառուցվածքները պատրաստ են մոտ 80%-ով։

23-12-2024

Ավարտվել է Վերին Խոտանանը շրջանցող ճանապարհի շինարարությունը

Ճանապարհի երկարությունը մոտ 11կմ է, լայնությունը՝ 6,6մ-11մ, կողնակների լայնությունը՝ 1.5 մետր: Տեղադրվել է եռաշերտ ասֆալտբետոնե ծածկ։

20-12-2024

Մեծ ուշադրություն է դարձվում անվտանգության կանոններին

Պարբերաբար իրականացվում է շինարարության մեջ ներգրավված անձնակազմի հրահանգավորում՝ շինաշխատանքների ընթացքում անվտանգության կանոնների պահպանման ուղղությամբ։

19-12-2024

Մ-4-ի կմ10+300 հատվածում կփակվի հետադարձը

Հետիոտնի անվտանգության ապահովման նպատակով Պտղնի բնակավայրով անցնող տեղամասում տեղադրվել են նաև լուսացույցներ։

19-12-2024

Միջին նորոգում՝ Հ-22, /Մ-6/-Դսեղ-/Հ-70/ ճանապարհի կմ0+000-կմ7+540 հատվածում

Կատարվում է առուների մաքրում, կողնակների լրացում, խտացում։ Ճանապարհը կգծանշվի, կտեղադրվեն ազդանշանային սյուներ։

18-12-2024

Կառուցվել է Ոսկեվազ և Ագարակ բնակավայրերը միմյանց կապող կամուրջ

Փոխհատման կամրջի երկարությունը 36 մետր է։ Լայնությունը 10.88մ է:

17-12-2024

2024թ. 3-րդ եռամսյակում գույքագրվել և տեսաձայնագրվել են մոտ 251.5կմ ճանապարհահատվածներ

Գույքագրման շրջանակներում չափագրվում և հաշվառվում են ճանապարհների օտարման շերտում գտնվող տարրերը։

16-12-2024

Քաջարան-Ագարակ 32կմ կառուցվող հատվածում կատարվում են մեծ ծավալի հողային աշխատանքներ

Շինարարության մեջ ներգրավված են մեծ թվով մեքենա-մեխանիզմներ, մարդկային ներուժ, այդ թվում՝ Մեղրու տարածաշրջանի բնակիչներ։

11-12-2024

Նոր Հաճնի կամուրջը բաց է երթևեկության համար

Կամրջի հիմնանորոգումը շարունակվում է։

10-12-2024

Հիմնանորոգվել է Գեղարդ տանող ճանապարհը

Ֆինանսավորումը՝ ՀՀ պետական բյուջեից։

07-12-2024

Կկառուցվի Ջրվեժի տրանսպորտային հանգույցից դեպի Աբովյան տանող նոր թև

Ճանապարհի վրա ռեսայքլի միջոցով մշակվում է գոյություն ունեցող պատվածքը, որից հետո կտեղադրվի երկշերտ ասֆալտբետոնե ծածկ։