Նորություններ և Հայտարարություններ
Ծաղկաձորն ունի բարեկարգ փողոցներ
Հիմնանորոգումն իրականացվում է ՀՀ պետական բյուջեի միջոցներով։
Տրանշ-2-ի 34կմ հատվածում շինաշխատանքներն ակտիվ փուլում են
Իրականացվել է նախատեսված հողային աշխատանքների մոտ 60%-ը։ Ընթացքի մեջ են աջ երթևեկելի գոտու կառուցման հողային աշխատանքները։ Ջրահեռացման աշխատանքները կատարվել են մոտ 50%-ով, իսկ արհեստական կառուցվածքները պատրաստ են մոտ 80%-ով։
Ավարտվել է Վերին Խոտանանը շրջանցող ճանապարհի շինարարությունը
Ճանապարհի երկարությունը մոտ 11կմ է, լայնությունը՝ 6,6մ-11մ, կողնակների լայնությունը՝ 1.5 մետր: Տեղադրվել է եռաշերտ ասֆալտբետոնե ծածկ։
Մեծ ուշադրություն է դարձվում անվտանգության կանոններին
Պարբերաբար իրականացվում է շինարարության մեջ ներգրավված անձնակազմի հրահանգավորում՝ շինաշխատանքների ընթացքում անվտանգության կանոնների պահպանման ուղղությամբ։
Մ-4-ի կմ10+300 հատվածում կփակվի հետադարձը
Հետիոտնի անվտանգության ապահովման նպատակով Պտղնի բնակավայրով անցնող տեղամասում տեղադրվել են նաև լուսացույցներ։
Միջին նորոգում՝ Հ-22, /Մ-6/-Դսեղ-/Հ-70/ ճանապարհի կմ0+000-կմ7+540 հատվածում
Կատարվում է առուների մաքրում, կողնակների լրացում, խտացում։ Ճանապարհը կգծանշվի, կտեղադրվեն ազդանշանային սյուներ։
Կառուցվել է Ոսկեվազ և Ագարակ բնակավայրերը միմյանց կապող կամուրջ
Փոխհատման կամրջի երկարությունը 36 մետր է։ Լայնությունը 10.88մ է:
2024թ. 3-րդ եռամսյակում գույքագրվել և տեսաձայնագրվել են մոտ 251.5կմ ճանապարհահատվածներ
Գույքագրման շրջանակներում չափագրվում և հաշվառվում են ճանապարհների օտարման շերտում գտնվող տարրերը։
Քաջարան-Ագարակ 32կմ կառուցվող հատվածում կատարվում են մեծ ծավալի հողային աշխատանքներ
Շինարարության մեջ ներգրավված են մեծ թվով մեքենա-մեխանիզմներ, մարդկային ներուժ, այդ թվում՝ Մեղրու տարածաշրջանի բնակիչներ։
Կկառուցվի Ջրվեժի տրանսպորտային հանգույցից դեպի Աբովյան տանող նոր թև
Ճանապարհի վրա ռեսայքլի միջոցով մշակվում է գոյություն ունեցող պատվածքը, որից հետո կտեղադրվի երկշերտ ասֆալտբետոնե ծածկ։