Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիր

Տրանշ 5. Գյումրիի շրջանցիկ, Գյումրի-Բավրա

Տրանշ 5 - (Գյումրիի շրջանցիկ և Գյումրի- հատված), ընդհանուր երկարությունը՝ շուրջ 60կմ

Նախագծման մրցույթն իրականացվել է Եվրոպական ներդրումային բանկի դրամաշնորհի միջոցներով, որի շրջանակներում 2015թ. դեկտեմբերին իտալական «Լոթթի Ինջեներիա և Էյ Այ Սի Պռոգետտի» ընկերության հետ կնքվել է պայմանագիր:

 

Նախագծային աշխատանքներն իրականացվել են հետևյալ հատվածներով.

Գյումրի շրջանցիկ ճանապարհահատված. նախագիծն իրականացված է երեք հատվածներով՝ ընդհանուր 23.181 կմ երկարությամբ:

Գյումրի-Բավրա ճանապարհահատված. նախագիծն իրականացված է չորս հատվածներով՝ ընդհանուր 37.234 կմ երկարությամբ:

Ծրագրի կառավարման խորհրդի կողմից որոշվել է Ծրագիր 5-ի («Գյումրի շրջանցիկ (23.18 կմ և Գյումրի-Քեթի (37.234 կմ) ճանապարհ»)  շրջանակում իրականացնել II տեխնիկական կարգի (100կմ/ժամ հաշվարկային արագությամբ) ընդհանուր 60կմ երկարությամբ նոր ճանապարհահատված:

Նախագիծն անցել է պարզ տեխնիկական փորձաքննություն և պետական համալիր փորձաքննություն, ներկայում գտնվում է հատուկ համալիր փորձաքննության փուլում:

ՀՀ կառավարությունը 2024թ. սեպտեմբերի 12-ի նիստում հավանություն է տվել ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարության և Եվրոպական ներդրումային բանկի միջև «Խորհրդատվական աջակցության և խորհրդատվական ծառայությունների մասին՝ Գյումրու շրջանցիկ ճանապարհի տեխնիկատնտեսական հիմնավորման և աշխատանքային նախագծի թարմացման համար» թիվ AA-011664 համագործակցության համաձայնագրի ստորագրման առաջարկությանը:
 
Գյումրու շրջանցիկ ճանապարհահատվածը Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի Տրանշ-5 ծրագրի շրջանակներում վերականգնվող Գյումրի-Քեթի 60կմ երկարությամբ ճանապարհի մի հատվածն է՝ շուրջ 23կմ երկարությամբ։
 
Ծրագրի նպատակն է նվազեցնել Մ-1 միջպետական նշանակության ճանապարհի երթևեկության ժամանակը և տրանսպորտային ծախսերը, հեշտացնել հայկական արտադրության ապրանքների արտահանումը Վրաստանի տարածքով՝ սևծովյան նավահանգիստների (Փոթի և Բաթումի) միջոցով: Ծրագիրը նաև կբեռնաթափի Գյումրի քաղաքի փողոցային ցանցը տարանցիկ երթևեկությունից (առավելապես ծանր բեռնատար մեքենաների երթևեկության սահմանափակման մասով)՝ լուծելով անվտանգության և բնապահպանական խնդիրներ, ինչպես նաև կմիացնի Մ-1 ճանապարհը Բագրատաշենի անցակետի հետ՝ Մ-7 ճանապարհով:
 
Ծրագրի տեխնիկատնտեսական ուսումնասիրությունը, շրջակա միջավայրի և սոցիալական ազդեցության գնահատումն ու մանրամասն նախագիծը մշակվել են 2016-2017 թվականներին՝ Հարևանության ներդրումային ֆոնդի աջակցության հիմնադրամի ֆինանսավորմամբ (TA2015011 AM NIF): Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ ծրագրի նախագիծը մշակվել է շուրջ յոթ տարի առաջ, անհրաժեշտություն է առաջանում վերանայել և թարմացնել այն: Այդ նպատակով ԵՆԲ-ի կողմից կնքվող խորհրդատվական ծառայությունների մատուցման պայմանագրի շրջանակներում խորհրդատուն կթարմացնի Գյումրու շրջանցիկ ճանապարհահատվածի տեխնիկատնտեսական հիմնավորումը և աշխատանքային նախագիծը, այդ թվում՝ կիրականացնի մանրամասն նախագծի փաթեթների վերանայում և արդիականացում, ծրագրի բյուջեի ու նախահաշվի վերանայում և թարմացում, տեխնիկատնտեսական հիմնավորման թարմացում, շրջակա միջավայրի վրա ազդեցության գնահատման հաշվետվության պատրաստում, ինչպես նաև մրցութային փաթեթի պատրաստում:

ՀՀ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇՈՒՄ՝ ՀՀ ՏԿԵՆ ԵՎ ԵՆԲ ՄԻՋԵՎ «ԽՈՐՀՐԴԱՏՎԱԿԱՆ ԱՋԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ԽՈՐՀՐԴԱՏՎԱԿԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ՝ ԳՅՈՒՄՐՈՒ ՇՐՋԱՆՑԻԿ ՃԱՆԱՊԱՐՀԻ ՏԵԽՆԻԿԱՏՆՏԵՍԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ԱՇԽԱՏԱՆՔԱՅԻՆ ՆԱԽԱԳԾԻ ԹԱՐՄԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՐ» ԹԻՎ AA-011664 ՀԱՄԱԳՈՐԾԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՁԱՅՆԱԳՐԻ ՍՏՈՐԱԳՐՄԱՆ ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅԱՆԸ ՀԱՎԱՆՈՒԹՅՈՒՆ ՏԱԼՈՒ ՄԱՍԻՆ