Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագիր
Տրանշ 1. Երևան-Աշտարակ, Երևան-Արտաշատ
Տրանշ 1 (Երևան – Աշտարակ 11,4կմ, Երևան – Արտաշատ 19,6կմ) ընդհանուր երկարությունը՝ շուրջ 31կմ
Առաջին տրանշի վարկային համաձայնագիրը կնքված է 2009 թ-ի հոկտեմբերի 12-ին:
Նախագծային աշխատանքներ իրականացնող խորհրդատու կազմակերպությունն է ֆրանսիական Էջիս Բիսիոմ Ինտերնեշնլ ընկերությունը:
Կապալառու կազմակերպությունն է իսպանական Կորսան Կորվիամ Կոնստրուկսյոն Էս Ա ընկերությունը:
Կառավարման խորհրդատու և շինարարության տեխնիկական վերահսկողությունն իրականացնող կազմակերպությունն է ֆրանսիական «Սաֆեժ» և իսպանական «Էպտիսա» ընկերությունների համատեղ ձեռնարկությունը:
Առաջին տրանշի շինարարության պայմանագրային գինն է 70,4 մլն ԱՄՆ դոլար, ներառյալ հարկերը: Վարկատու՝ Ասիական զարգացման բանկ:
Ֆինանսավորվում էր հետևյալ աղբյուրներից`
- Ասիական զարգացման բանկի (ԱԶԲ) ADF ֆոնդից (արտոնյալ վարկային միջոցներ առանց պարտավճարի)` 60 մլն ԱՄՆ դոլարի չափով
- ՀՀ պետբյուջեից` միայն հարկերի մասով` շուրջ 15 մլն ԱՄՆ դոլարի չափով
Առաջին տրանշով իրականացված աշխատանքների նկարագիրը.
- Երևան – Աշտարակ հատվածի 11,4 կմ-ը ամբողջությամբ ապամոնտաժվել և նորացվել է ճանապարհային կառուցվածքն ու ճանապարհային պաստառը:
- Երևան – Արտաշատ 19,6 կմ տեղամասում իրականացվել է վերակառուցում, երթևեկության անվտանգության բարելավում, ներառյալ ճանապարհային նշանները, շարժման ուղղությունների ցուցանակները, ուղղորդ սյուները, արգելափակոցները, ճանապարհային գծանշումները, սպասման գոտիները և այլն:
Աշխատանքներն իրականացվել են ճանապարհի առկա պաստառի շրջանակում, առանց հողերի հավելյալ օտարման և տարաբնակեցման:
|
1. Երևան – Աշտարակ |
2. Երևան - Արտաշատ |
Ընդհանուր երկարություն |
11.4 կմ |
19.6 կմ |
Ծածկ քառաշարք, լայնություն |
20.4 մ |
29.7 մ |
Հիմնական աշխատանքներ |
Գոյություն ունեցող ասֆալտե ծածկի ապամոնտաժում, ենթահիմքի վերակառուցում, բետոնյա ծածկի տեղադրում (h=26 սմ), առկա արհեստական կառույցների վերակառուցում |
Գոյություն ունեցող ասֆալտե ծածկի միջինում 3 սմ-ի ֆրեզում, բետոնյա շերտի տեղադրում (h=24 սմ), ջրահեռացման համակարգի կառուցում, երթևեկության անվտանգության բարելավում, ներառյալ երթևեկության և ուղղությունների նշանների տեղադրում |
Ուղեանցների թևերի վերակառուցում/ վերանորոգում |
- Եղվարդ – Աշտարակ |
- Մասիս |
Այլ աշխատանքներ |
Հիմնական հատվածներում և ուղեանցներում լուսավորության բարելավում |
Հիմնական հատվածներում և ուղեանցներում լուսավորության բարելավում |
3. Արտաշատ – Արարատ հատվածում իրականացվել են երթևեկության անվտանգության բարելավման աշխատանքներ՝ գծանշումներ և ճանապարհային նշանների և ուղղությունների ցուցանակների տեղադրում:
Ճանապարհահատվածների հանձնումը պատվիրատուին՝ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությանը, տեղի է ունեցել 2016 թվականի հունիսին: Ընդունման վկայագրի ստորագրումից հետո ուժի մեջ է մտել երաշխիքային ժամկետը: Երաշխիքային ժամկետի ընթացքում հայտնաբերված թերությունները շինարարը պարտավոր է շտկել՝ առանց երթևեկության բնականոն ընթացքը խաթարելու:
Ինչ վերաբերում է հանձնումից հետո Տրանշ 1-ի որոշ հատվածներում իրականացվող լայնածավալ շինարարական աշխատանքներին, ապա դրանք իրականացվում են 2016 թվականի հունիսից մեկնարկած «Մ 2 Երևան-Արտաշատ և Մ 1 Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածներում 9 ուղեանցերի և 1 կամրջի վերակառուցում/կառուցում/վերականգնում» ծրագրի ներքո, որի շրջանակներում վերակառուցվում են Մ 2 Երևան-Արտաշատ ճանապարհահատվածի գոյություն ունեցող 6 ուղեանցերը, ինչպես նաև կառուցվում են 2 նոր ուղեանցեր Մարմարաշեն ու Բուրաստան համայնքների տարածքներում: Նույն ծրագրի շրջանակներում Երևան-Աշտարակ ճանապարհահատվածում վերանորոգվում են 1 ուղեանց և 1 կամուրջ: Նշված աշխատանքները նախատեսվել են Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի երրորդ տրանշի գնումների պլանով և ֆինանսավորվում են համապատասխան տնտեսված միջոցներից: |